GDPR tietosuoja-asetus

GDPR tietosuoja-asetus

Yritysten on toimittava EU:n tietosuoja-asetuksen eli GDPR:n (General Data Protection Regulation) velvoitteiden mukaisesti 25.5.2018 alkaen.

Onko yrityksesi valmistautunut asetuksen voimaantuloon?

AIS Call-Rec on valmistautunut, ole yhteydessä AIS Finland myyntiin niin tarkistamme GDPR vaatimukset teidän puolesta.

Facebook
Google+
https://aisfinland.fi/2018/02/27/gdpr-tietosuoja-asetus/
Twitter
LinkedIn

Telia tarjoaa laajasti AIS Finlandin puheentallennuspalveluita yritys- ja yhteisöasiakkailleen

Olemme tiiviissä yhteistyössä Telian kanssa kehittäneet tallennuspalvelujamme niin, että ne vastaavat Telian suuren ja monimuotoisen asiakaskunnan tarpeita laajasti erilaisissa ja eri kokoisissa puhepalveluissa. Erityisesti olemme panostaneet palveluidemme käytettävyyteen, turvallisuuteen ja käyttövarmuuteen.

Asiakas:
AIS Finland valittiin puheentallennuskumppaniksi ohjelmiston ominaisuuksien sekä tietoturvakriteerien perusteella. Mahdollisuus integroida Telian omiin hallintajärjestelmiin oli myös yksi laatukriteereistä. Asiakas web portaalin helppokäyttöisyys oli myös tärkeä.

AIS Finlandin puheentallennuksella pystymme tarjoamaan asiakkaillemme laadukasta lisäpalvelua jo olemassa oleviin palveluihimme.

Facebook
Google+
https://aisfinland.fi/2018/02/12/telia-finland/
Twitter
LinkedIn

AISCloud – Uusi, operaattoreista riippumaton, mobiilitallennuspalvelu

AISCloud – Uusi, operaattoreista riippumaton, mobiilitallennuspalvelu

AISCloud on AIS Finlandin ja Consolida Oy:n kehittämä operaattoreista riippumaton mobiilitallennuspalvelu Android-puhelimille. Tallennus toimii automaattisesti tai käyttäjä voi valita tallennettavat puhelut (record on demand), riippuen organisaation tallennustarpeista. AISCloudin käyttö, tallenteiden kuuntelu ja käyttäjäkohtaisten asetusten hallinta on vaivatonta AISCloud-mobiiliaplikaatiolla. Puhelutallenteet siirtyvät AISCloudin palvelimille ilman ylimääräisiä painalluksia, josta niitä voidaan ladata selaimella jatkokäsittelyä ja kuuntelua varten suojatun verkkoportaalin kautta.

AISCloud täyttää GDPR -tietosuoja-asetuksen ja MiFID II -direktiivin asettamat vaatimukset. Tallenteiden siirto mobiililaitteesta kotimaiseen konesaliin, niiden lataaminen sekä kuuntelu verkkoselaimella tapahtuvat aina salatun internet-yhteyden yli. Kaikki tallenteet säilytetään kryptattuina ja niiden muuttumattomuus voidaan varmistaa myös jälkikäteen. Konesalimme on korkeatasoisesti suojattu, valvottu ja varmennettu.

Facebook
Google+
https://aisfinland.fi/2017/10/03/aiscloud-uusi-operaattoreista-riippumaton-mobiilitallennuspalvelu/
Twitter
LinkedIn

AIS Finland Oy viettää 20-vuotissyntymäpäiväänsä työn merkeissä

AIS Finland Oy viettää 20-vuotissyntymäpäiväänsä työn merkeissä

Maailma on muuttunut 20 vuodessa hyvin paljon ja niin olemme mekin; aloitimme taipaleemme tietoturvakonsultoinnilla, joka oli silloin aivan uutta. Nyt tietoturva on mukana melkein kaikessa yritystoiminnassa. Sitä tarvitaan erityisesti mm. silloin, kun kehitämme monipuolisia puheluiden tallennusjärjestelmiä yhteistyössä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa.

Pääpainomme onkin ollut jo useamman vuoden ajan puheluiden tallennusratkaisujen kehittämisessä. Olemme toimittaneet yli 600 erilaista tallennusjärjestelmää kuluneiden 20 vuoden aikana.

Kehitystyö asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa jatkuu.

Lämmin kiitos

AIS Center Team

Facebook
Google+
https://aisfinland.fi/2017/09/19/ais-finland-oy-viettaa-20-vuotissyntymapaivaansa-tyon-merkeissa/
Twitter
LinkedIn

MiFiD II -direktiivi 3.1.2018

MiFiD II -direktiivi 3.1.2018

Rahoitusvälineiden markkinat -direktiivi MiFID II voimaan tuloa siirrettiin vuodella. Nyt tuo vuosi alkaa olla lopuillaan ja direktiivi astuu voimaan 3.1.2018

Rahoitusvälineiden markkinat -direktiivin uudistus, niin kutsuttu MiFID II -direktiivi (2014/65/EU) tuo uutta sääntelyä rahoitusvälineillä käytävään kauppaan ja sijoituspalvelujen tarjoamiseen.  Tavoitteena on parantaa sijoittajansuojaa ja lisätä markkinoiden toiminnan läpinäkyvyyttä, tehokkuutta ja vakautta kaikkien rahoitusvälineiden osalta.

Puheentallennus on yksi osa MiFiD II -direktiivin määräämistä velvotteista. Direktiiviin piiriin kuuluvien yritysten tulee tallentaa kaikki viestintä asiakkaidensa kanssa, mukaan lukien puhelinkeskustelut. Tallenteita tulee säilyttää vähintään 5 vuotta.

AIS Finlandin puheetallennuspalvelut täyttävät direktiivin asettavan velvoitteen. Jos ette ole varma, täyttääkö nykyinen puheentallennusratkaisunne direktiivin vaatimukset tai teillä ei ole ratkaisua ollenkaan, ota yhteyttä meihin. Kartoitamme puhelinjärjestelmänne MiFiD II -direktiivin mukaisuuden puheentallennuksen osalta ja halutessanne toteutamme teille juuri teidän organisaatiolle sopivan tallennusratkaisun.

Facebook
Google+
https://aisfinland.fi/2017/08/30/mifid-ii-direktiivi-3-1-2018/
Twitter
LinkedIn

Uutta AIS Call-Rec -puheentallennusjärjestelmässä: CSTA yhteydet Unify Openscape Businness, Openscape 4000 ja Avaya alustoille

Uutta Apresa-puheentallennusjärjestelmässä: CSTA yhteydet Unify Openscape Businness, Openscape 4000 ja Avaya alustoille

Kehitämme Apresa-puheentallennusjärjestelmäämme jatkuvasti vastaamaan paremmin erilaisten asiakkaidemme tarpeita. CSTA yhteydet ovat nyt saatavilla tärkeimmille Unify ja Avaya alustoille!

Miten CSTA vaikuttaa puheen tallennukseen käytännössä:

Useimmiten puheentallennus tapahtuu porttipeilaamalla puhedata Apresa-järjestelmään. Tämä ei kuitenkaan aina ole teknisesti mahdollista, esimerkiksi jos puhelimet sijaitsevat ulkoisessa ympäristössä, mutta järjestelmän sisäisiä puheluita on tarkkailtava. Porttipeilauksen avulla ei myöskään ole joissain tapauksissa mahdollista tuottaa kaikkea tarvittavaa informaatiota puheluista. CSTA yhteydellä tallennusjärjestelmä voi lähettää organisaation sisäiseen puhelinjärjestelmään (PBX) pyynnön aktiivisesti ohjata puhelun ja siihen liittyvän datan suoraan puhelimilta tallennusjärjestelmään. Tämä vähentää tarpeetonta verkkoliikennettä ja mahdollisia järjestelmäongelmia.

Facebook
Google+
https://aisfinland.fi/2016/03/07/uutta-apresa-puheentallennusjarjestelmassa-csta-yhteydet-unify-openscape-businness-openscape-4000-ja-avaya-alustoille/
Twitter
LinkedIn

Uusi asiakasesittely: United Bankers

Uusi asiakasesittely: United Bankers

Olemme lisänneet sivuillemme uuden asiakasesittelyn. Tällä kertaa esittelemme United Bankersin, joille toimitamme koko puheentallennusjärjestelmän. Yhteistyömme United Bankersin kanssa alkoi jo vuosituhannen vaihteessa, jolloin toimitimme heille ensimmäiset yksittäiset tallentimet. Nykyisin United Bankers käyttää Apresa-puheentallennusjärjestelmäämme, johon kaikki asiakaspuhelut tallennetaan keskitetysti

Facebook
Google+
https://aisfinland.fi/2016/02/27/uusi-asiakasesittely-united-bankers/
Twitter
LinkedIn

Uusi tuote julkaistu: Med-Rec Sanelujärjestelmä

Uusi tuote julkaistu: Apresa Med-Rec Sanelujärjestelmä

Olemme julkaisseet Apresa-tuoteperheeseemme uuden tuotteen erityisesti terveydenhuoltoalan tarpeisiin!

AIS Finlandin Apresa Med-Rec on keskitetty digitaalinen sanelujärjestelmä, joka korvaa täydellisesti perinteiset lääkäreiden sanelujärjestelmät kaikenkokoisissa organisaatioissa, pienistä yksityisistä lääkäriasemista aina isoihin sairaanhoitopiireihin saakka.

Apresa Med-Rec tuo huomattavia etuja perinteisiin sanelujärjestelmiin verrattuna, kuten mm:

  • Ei enää tallenteiden fyysistä liikuttelua paikasta toiseen
  • Lääkäri ja sanelun puhtaaksi kirjoittava henkilö voivat työskennellä toisistaan riippumatta jopa eri toimipisteissä
  • Kaikki tallenteet sijaitsevat keskitetysti samassa, suojatussa järjestelmässä.
  • Tallenteita voidaan hakea tai selata jopa vuosien kuluttua.
  • Kattavat hakutoiminnot, mm. henkilötunnuksen, saneluajankohdan, lääkärin tai toimipisteen perusteella.
  • Integroitavissa yhteen puheluidentallennusjärjestelmän kanssa
  • Ei vaadi erillistä sanelulaitteistoa, vain mikrofoni riittää.
  • Helposti skaalattavissa muuttuvan organisaation tarpeiden mukaan.

Apresa Med-Rec on saumattomasti integroitavissa muihin Apresa-puheentallennustuotteisiimme. Tämä antaa mahdollisuuden tehokkaaseen potilastietokannan hallintaan, jossa kaikki potilaan tiedot puheluista ja lääkärien puhelinajoista aina tallennettuihin saneluihin säilytetään samassa, suojatussa keskustietokannassa.

Jos organisaationne tarvitsee modernin, käyttäjäystävällisen ja kustannustehokkaan sanelujärjestelmän, ota yhteyttä meihin!

Facebook
Google+
https://aisfinland.fi/2016/02/17/uusi-tuote-julkaistu-apresa-med-rec-sanelujarjestelma/
Twitter
LinkedIn

Asiakasesittelyosio avattu sivuillemme

Asiakasesittelyosio avattu sivuillemme

Olemme avanneet sivuillemme joitakin asiakkaitamme esittelevän osion: https://aisfinland.fi/fi/asiakkaat

Ensimmäisenä asiakkaana esittelemme Maahanmuuttoviraston, joka on ollut asiakkaamme jo vuodesta 2005 lähtien!

Maahanmuuttovirastolle toimittamamme puheentallennusjärjestelmä on toteutettu niin, että kaikki sisääntuleva ja uloslähtevä liikenne tallennetaan tietoturvallisesti kaikissa maahanmuuttoviraston toimipaikoissa ympäri Suomen. Yhteensä puheluita tallennetaan 300 000 asiakaspuhelua vuodessa.

Facebook
Google+
https://aisfinland.fi/2016/02/16/asiakasesittelyosio-avattu-sivuillemme/
Twitter
LinkedIn

MiFiD II -direktiivi voimaan 2017 alusta

MiFiD II -direktiivi voimaan 2017 alusta

Rahoitusvälineiden markkinat -direktiivin uudistus, niin kutsuttu MiFID II -direktiivi (2014/65/EU) tuo uutta sääntelyä rahoitusvälineillä käytävään kauppaan ja sijoituspalvelujen tarjoamiseen.  Tavoitteena on parantaa sijoittajansuojaa ja lisätä markkinoiden toiminnan läpinäkyvyyttä, tehokkuutta ja vakautta kaikkien rahoitusvälineiden osalta.

Puheentallennus on yksi osa 2017 alussa voimaan tulevan MiFiD II -direktiivin määräämistä velvotteista. Direktiiviin piiriin kuuluvien yritysten tulee tallentaa kaikki viestintä asiakkaidensa kanssa, mukaan lukien puhelinkeskustelut. Tallenteita tulee säilyttää vähintään 5 vuotta.

AIS Finlandin puheetallennuspalvelut täyttävät direktiivin asettavan velvoitteen. Jos ette ole varma, täyttääkö nykyinen puheentallennusratkaisunne direktiivin vaatimukset tai teillä ei ole ratkaisua ollenkaan, ota yhteyttä meihin. Kartoitamme puhelinjärjestelmänne MiFiD II -direktiivin mukaisuuden puheentallennuksen osalta ja halutessanne toteutamme teille juuri teidän organisaatiolle sopivan tallennusratkaisun.

Facebook
Google+
https://aisfinland.fi/2016/01/25/mifid-ii-direktiivi-voimaan-2017-alusta/
Twitter
LinkedIn