Puheentallennus

AIS Call-Rec-puheentallennusjärjestelmällä AIS Finland tarjoaa puheentallennukseen alustan, joka on kilpailukykyinen kaikkiin muihin markkinoilla oleviin järjestelmiin nähden.

AIS Call-Rec on integroitavissa kaikkiin markkinoilla oleviin puhelinjärjestelmiin.

→ Lue lisää puheen tallennuksesta

Yritys

 

Telia

 

 

 

 

 

Telia tarjoaa laajasti AIS Finlandin puheentallennuspalveluita yritys- ja yhteisöasiakkailleen. Olemme tiiviissä yhteistyössä Telian kanssa kehittäneet tallennuspalvelujamme niin, että ne vastaavat Telian suuren ja monimuotoisen asiakaskunnan tarpeita laajasti erilaisissa ja eri kokoisissa puhepalveluissa. Erityisesti olemme panostaneet palveluidemme käytettävyyteen, turvallisuuteen ja käyttövarmuuteen.

Asiakas:

AIS Finland valittiin puheentallennuskumppaniksi ohjelmiston ominaisuuksien sekä tietoturvakriteerien perusteella. Mahdollisuus integroida Telian omiin hallintajärjestelmiin oli myös yksi laatukriteereistä. Asiakas web portaalin helppokäyttöisyys oli myös tärkeä.

Maailma on muuttunut 20 vuodessa hyvin paljon ja niin olemme mekin; aloitimme taipaleemme tietoturvakonsultoinnilla, joka oli silloin aivan uutta. Nyt tietoturva on mukana melkein kaikessa yritystoiminnassa. Sitä tarvitaan erityisesti mm. silloin, kun kehitämme monipuolisia puheluiden tallennusjärjestelmiä yhteistyössä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa.

Pääpainomme onkin ollut jo useamman vuoden ajan puheluiden tallennusratkaisujen kehittämisessä. Olemme toimittaneet yli 600 erilaista tallennusjärjestelmää kuluneiden 20 vuoden aikana.

Kehitystyö asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa jatkuu.

Lämmin kiitos

AIS Center Team

Rahoitusvälineiden markkinat -direktiivi MiFID II voimaan tuloa siirrettiin vuodella. Nyt tuo vuosi alkaa olla lopuillaan ja direktiivi astuu voimaan 3.1.2018.

Puheentallennus on yksi osa MiFiD II -direktiivin määräämistä velvotteista. Direktiiviin piiriin kuuluvien yritysten tulee tallentaa kaikki viestintä asiakkaidensa kanssa, mukaan lukien puhelinkeskustelut. Tallenteita tulee säilyttää vähintään 5 vuotta.

Olemme lisänneet sivuillemme uuden asiakasesittelyn. Tällä kertaa esittelemme United Bankersin, joille toimitamme koko puheentallennusjärjestelmän. Yhteistyömme United Bankersin kanssa alkoi jo vuosituhannen vaihteessa, jolloin toimitimme heille ensimmäiset yksittäiset tallentimet. Nykyisin United Bankers käyttää Apresa-puheentallennusjärjestelmäämme, johon kaikki asiakaspuhelut tallennetaan keskitetysti.

Lue koko esittely täältä

Olemme julkaisseet Apresa-tuoteperheeseemme uuden tuotteen erityisesti terveydenhuoltoalan tarpeisiin!

AIS Finlandin Apresa Med-Rec on keskitetty digitaalinen sanelujärjestelmä, joka korvaa täydellisesti perinteiset lääkäreiden sanelujärjestelmät kaikenkokoisissa organisaatioissa, pienistä yksityisistä lääkäriasemista aina isoihin sairaanhoitopiireihin saakka.

Apresa Med-Rec tuo huomattavia etuja perinteisiin sanelujärjestelmiin verrattuna, kuten mm:

Olemme avanneet sivuillemme joitakin asiakkaitamme esittelevän osion: http://aisfinland.fi/fi/asiakkaat

Ensimmäisenä asiakkaana esittelemme Maahanmuuttoviraston, joka on ollut asiakkaamme jo vuodesta 2005 lähtien!

Maahanmuuttovirastolle toimittamamme puheentallennusjärjestelmä on toteutettu niin, että kaikki sisääntuleva ja uloslähtevä liikenne tallennetaan tietoturvallisesti kaikissa maahanmuuttoviraston toimipaikoissa ympäri Suomen. Yhteensä puheluita tallennetaan 300 000 asiakaspuhelua vuodessa.

Rahoitusvälineiden markkinat -direktiivin uudistus, niin kutsuttu MiFID II -direktiivi (2014/65/EU) tuo uutta sääntelyä rahoitusvälineillä käytävään kauppaan ja sijoituspalvelujen tarjoamiseen.  Tavoitteena on parantaa sijoittajansuojaa ja lisätä markkinoiden toiminnan läpinäkyvyyttä, tehokkuutta ja vakautta kaikkien rahoitusvälineiden osalta.

Puheentallennus on yksi osa 2017 alussa voimaan tulevan MiFiD II -direktiivin määräämistä velvotteista. Direktiiviin piiriin kuuluvien yritysten tulee tallentaa kaikki viestintä asiakkaidensa kanssa, mukaan lukien puhelinkeskustelut. Tallenteita tulee säilyttää vähintään 5 vuotta.

AIS Finlandin uudet/päivitetyt verkkosivut on avattu. Uudistuneiden sivujemme ansiosta voimme tarjota selkeämmän kuvan yrityksestämme ja palveluistamme.

Uusien verkkosivujemme myötä toivotamme hyvää alkanutta vuotta kaikille nykyisille ja tuleville asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme.

Yhteystiedot

AIS Finland Oy

Osoite Pakkamestarinkatu 1B, 00520 Helsinki
Puh +358 9 2471 2951 (toimisto)
Email service@aisfinland.fi

Seuraa meitä

 
 

RSS