Puheentallennus

AIS Call-Rec-puheentallennusjärjestelmällä AIS Finland tarjoaa puheentallennukseen alustan, joka on kilpailukykyinen kaikkiin muihin markkinoilla oleviin järjestelmiin nähden.

AIS Call-Rec on integroitavissa kaikkiin markkinoilla oleviin puhelinjärjestelmiin.

→ Lue lisää puheen tallennuksesta

Ajankohtaista

Yritysten on toimittava EU:n tietosuoja-asetuksen eli GDPR:n (General Data Protection Regulation) velvoitteiden mukaisesti 25.5.2018 alkaen.

Onko yrityksesi valmistautunut asetuksen voimaantuloon?

AIS Call-Rec on valmistautunut, ole yhteydessä AIS Finland myyntiin niin tarkistamme GDPR vaatimukset teidän puolesta

 

AIS Center Team

Miika Riikonen, 27.02.2018 - 15:36

 

Telia

 

 

 

 

 

Telia tarjoaa laajasti AIS Finlandin puheentallennuspalveluita yritys- ja yhteisöasiakkailleen. Olemme tiiviissä yhteistyössä Telian kanssa kehittäneet tallennuspalvelujamme niin, että ne vastaavat Telian suuren ja monimuotoisen asiakaskunnan tarpeita laajasti erilaisissa ja eri kokoisissa puhepalveluissa. Erityisesti olemme panostaneet palveluidemme käytettävyyteen, turvallisuuteen ja käyttövarmuuteen.

Asiakas:

AIS Finland valittiin puheentallennuskumppaniksi ohjelmiston ominaisuuksien sekä tietoturvakriteerien perusteella. Mahdollisuus integroida Telian omiin hallintajärjestelmiin oli myös yksi laatukriteereistä. Asiakas web portaalin helppokäyttöisyys oli myös tärkeä.

Miika Riikonen, 12.02.2018 - 08:31

AISCloud on AIS Finlandin ja Consolida Oy:n kehittämä operaattoreista riippumaton mobiilitallennuspalvelu Android-puhelimille. Tallennus toimii automaattisesti tai käyttäjä voi valita tallennettavat puhelut (record on demand), riippuen organisaation tallennustarpeista. AISCloudin käyttö, tallenteiden kuuntelu ja käyttäjäkohtaisten asetusten hallinta on vaivatonta AISCloud-mobiiliaplikaatiolla. Puhelutallenteet siirtyvät AISCloudin palvelimille ilman ylimääräisiä painalluksia, josta niitä voidaan ladata selaimella jatkokäsittelyä ja kuuntelua varten suojatun verkkoportaalin kautta.

AISCloud täyttää GDPR -tietosuoja-asetuksen ja MiFID II -direktiivin asettamat vaatimukset.

Miika Riikonen, 03.10.2017 - 18:41

Maailma on muuttunut 20 vuodessa hyvin paljon ja niin olemme mekin; aloitimme taipaleemme tietoturvakonsultoinnilla, joka oli silloin aivan uutta. Nyt tietoturva on mukana melkein kaikessa yritystoiminnassa. Sitä tarvitaan erityisesti mm. silloin, kun kehitämme monipuolisia puheluiden tallennusjärjestelmiä yhteistyössä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa.

Pääpainomme onkin ollut jo useamman vuoden ajan puheluiden tallennusratkaisujen kehittämisessä. Olemme toimittaneet yli 600 erilaista tallennusjärjestelmää kuluneiden 20 vuoden aikana.

Kehitystyö asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa jatkuu.

Lämmin kiitos

AIS Center Team

Miika Riikonen, 19.09.2017 - 19:39

Rahoitusvälineiden markkinat -direktiivi MiFID II voimaan tuloa siirrettiin vuodella. Nyt tuo vuosi alkaa olla lopuillaan ja direktiivi astuu voimaan 3.1.2018.

Puheentallennus on yksi osa MiFiD II -direktiivin määräämistä velvotteista. Direktiiviin piiriin kuuluvien yritysten tulee tallentaa kaikki viestintä asiakkaidensa kanssa, mukaan lukien puhelinkeskustelut. Tallenteita tulee säilyttää vähintään 5 vuotta.

Miika Riikonen, 30.08.2017 - 10:43

Olemme julkaisseet VoIP-tallennusjärjestelmämme ohjelmistoon uuden, laajan päivityksen, joka tuo järjestelmään monia uusia ominaisuuksia. Nämä uudet ominaisuudet tekevät VoIP-puheentallennusjärjestelmästämme vieläkin tehokkaamman:

Tallenna käskystä, säilytä käskystä ja hiljennä käskystä
Nämä ominaisuudet ovat tärkeitä erityisesti yksityisyyden suojan ja muiden tallennusta koskevien asetusten ja standardien, kuten esimerkiksi PCI-DSS –standardi luottokorttitietojen käsittelyssä.

Puhelinnumeroiden suodatus
Puhelinnumeroiden suodatus mahdollistaa mm. helpon tavan hallinnoida talennettavia puheluita puhelinnumeron perusteella ja jättää tarvittaessa tiettyjen puhelinnumeroiden puhelut tallentamatta.

G.729 dekoodaus (vaatii lisenssin)
VoIP-tallennusjärjestelmällä on nyt mahdollista tallentaa puheluita puhelimista, jotka käyttävät G.729 audio kodekkia.

Miika Riikonen, 07.03.2016 - 15:21

Kehitämme Apresa-puheentallennusjärjestelmäämme jatkuvasti vastaamaan paremmin erilaisten asiakkaidemme tarpeita. CSTA yhteydet ovat nyt saatavilla tärkeimmille Unify ja Avaya alustoille!

Miten CSTA vaikuttaa puheen tallennukseen käytännössä:

Useimmiten puheentallennus tapahtuu porttipeilaamalla puhedata Apresa-järjestelmään. Tämä ei kuitenkaan aina ole teknisesti mahdollista, esimerkiksi jos puhelimet sijaitsevat ulkoisessa ympäristössä, mutta järjestelmän sisäisiä puheluita on tarkkailtava. Porttipeilauksen avulla ei myöskään ole joissain tapauksissa mahdollista tuottaa kaikkea tarvittavaa informaatiota puheluista. CSTA yhteydellä tallennusjärjestelmä voi lähettää organisaation sisäiseen puhelinjärjestelmään (PBX) pyynnön aktiivisesti ohjata puhelun ja siihen liittyvän datan suoraan puhelimilta tallennusjärjestelmään. Tämä vähentää tarpeetonta verkkoliikennettä ja mahdollisia järjestelmäongelmia.

Miika Riikonen, 07.03.2016 - 14:38

Olemme lisänneet sivuillemme uuden asiakasesittelyn. Tällä kertaa esittelemme United Bankersin, joille toimitamme koko puheentallennusjärjestelmän. Yhteistyömme United Bankersin kanssa alkoi jo vuosituhannen vaihteessa, jolloin toimitimme heille ensimmäiset yksittäiset tallentimet. Nykyisin United Bankers käyttää Apresa-puheentallennusjärjestelmäämme, johon kaikki asiakaspuhelut tallennetaan keskitetysti.

Lue koko esittely täältä

Miika Riikonen, 27.02.2016 - 08:11

Olemme julkaisseet Apresa-tuoteperheeseemme uuden tuotteen erityisesti terveydenhuoltoalan tarpeisiin!

AIS Finlandin Apresa Med-Rec on keskitetty digitaalinen sanelujärjestelmä, joka korvaa täydellisesti perinteiset lääkäreiden sanelujärjestelmät kaikenkokoisissa organisaatioissa, pienistä yksityisistä lääkäriasemista aina isoihin sairaanhoitopiireihin saakka.

Apresa Med-Rec tuo huomattavia etuja perinteisiin sanelujärjestelmiin verrattuna, kuten mm:

Miika Riikonen, 17.02.2016 - 19:28

Olemme avanneet sivuillemme joitakin asiakkaitamme esittelevän osion: http://aisfinland.fi/fi/asiakkaat

Ensimmäisenä asiakkaana esittelemme Maahanmuuttoviraston, joka on ollut asiakkaamme jo vuodesta 2005 lähtien!

Maahanmuuttovirastolle toimittamamme puheentallennusjärjestelmä on toteutettu niin, että kaikki sisääntuleva ja uloslähtevä liikenne tallennetaan tietoturvallisesti kaikissa maahanmuuttoviraston toimipaikoissa ympäri Suomen. Yhteensä puheluita tallennetaan 300 000 asiakaspuhelua vuodessa.

Miika Riikonen, 16.02.2016 - 22:39

Yhteystiedot

AIS Finland Oy

Osoite Pakkamestarinkatu 1B, 00520 Helsinki
Puh +358 9 2471 2951 (toimisto)
Email service@aisfinland.fi

Seuraa meitä

 
 

RSS