Ajankohtaista

Olemme julkaisseet VoIP-tallennusjärjestelmämme ohjelmistoon uuden, laajan päivityksen, joka tuo järjestelmään monia uusia ominaisuuksia. Nämä uudet ominaisuudet tekevät VoIP-puheentallennusjärjestelmästämme vieläkin tehokkaamman:

Tallenna käskystä, säilytä käskystä ja hiljennä käskystä
Nämä ominaisuudet ovat tärkeitä erityisesti yksityisyyden suojan ja muiden tallennusta koskevien asetusten ja standardien, kuten esimerkiksi PCI-DSS –standardi luottokorttitietojen käsittelyssä.

Puhelinnumeroiden suodatus
Puhelinnumeroiden suodatus mahdollistaa mm. helpon tavan hallinnoida talennettavia puheluita puhelinnumeron perusteella ja jättää tarvittaessa tiettyjen puhelinnumeroiden puhelut tallentamatta.

G.729 dekoodaus (vaatii lisenssin)
VoIP-tallennusjärjestelmällä on nyt mahdollista tallentaa puheluita puhelimista, jotka käyttävät G.729 audio kodekkia.

Miika Riikonen, 07.03.2016 - 15:21

Kehitämme Apresa-puheentallennusjärjestelmäämme jatkuvasti vastaamaan paremmin erilaisten asiakkaidemme tarpeita. CSTA yhteydet ovat nyt saatavilla tärkeimmille Unify ja Avaya alustoille!

Miten CSTA vaikuttaa puheen tallennukseen käytännössä:

Useimmiten puheentallennus tapahtuu porttipeilaamalla puhedata Apresa-järjestelmään. Tämä ei kuitenkaan aina ole teknisesti mahdollista, esimerkiksi jos puhelimet sijaitsevat ulkoisessa ympäristössä, mutta järjestelmän sisäisiä puheluita on tarkkailtava. Porttipeilauksen avulla ei myöskään ole joissain tapauksissa mahdollista tuottaa kaikkea tarvittavaa informaatiota puheluista. CSTA yhteydellä tallennusjärjestelmä voi lähettää organisaation sisäiseen puhelinjärjestelmään (PBX) pyynnön aktiivisesti ohjata puhelun ja siihen liittyvän datan suoraan puhelimilta tallennusjärjestelmään. Tämä vähentää tarpeetonta verkkoliikennettä ja mahdollisia järjestelmäongelmia.

Miika Riikonen, 07.03.2016 - 14:38

Olemme lisänneet sivuillemme uuden asiakasesittelyn. Tällä kertaa esittelemme United Bankersin, joille toimitamme koko puheentallennusjärjestelmän. Yhteistyömme United Bankersin kanssa alkoi jo vuosituhannen vaihteessa, jolloin toimitimme heille ensimmäiset yksittäiset tallentimet. Nykyisin United Bankers käyttää Apresa-puheentallennusjärjestelmäämme, johon kaikki asiakaspuhelut tallennetaan keskitetysti.

Lue koko esittely täältä

Miika Riikonen, 27.02.2016 - 08:11

Olemme julkaisseet Apresa-tuoteperheeseemme uuden tuotteen erityisesti terveydenhuoltoalan tarpeisiin!

AIS Finlandin Apresa Med-Rec on keskitetty digitaalinen sanelujärjestelmä, joka korvaa täydellisesti perinteiset lääkäreiden sanelujärjestelmät kaikenkokoisissa organisaatioissa, pienistä yksityisistä lääkäriasemista aina isoihin sairaanhoitopiireihin saakka.

Apresa Med-Rec tuo huomattavia etuja perinteisiin sanelujärjestelmiin verrattuna, kuten mm:

Miika Riikonen, 17.02.2016 - 19:28

Olemme avanneet sivuillemme joitakin asiakkaitamme esittelevän osion: http://aisfinland.fi/fi/asiakkaat

Ensimmäisenä asiakkaana esittelemme Maahanmuuttoviraston, joka on ollut asiakkaamme jo vuodesta 2005 lähtien!

Maahanmuuttovirastolle toimittamamme puheentallennusjärjestelmä on toteutettu niin, että kaikki sisääntuleva ja uloslähtevä liikenne tallennetaan tietoturvallisesti kaikissa maahanmuuttoviraston toimipaikoissa ympäri Suomen. Yhteensä puheluita tallennetaan 300 000 asiakaspuhelua vuodessa.

Miika Riikonen, 16.02.2016 - 22:39

Rahoitusvälineiden markkinat -direktiivin uudistus, niin kutsuttu MiFID II -direktiivi (2014/65/EU) tuo uutta sääntelyä rahoitusvälineillä käytävään kauppaan ja sijoituspalvelujen tarjoamiseen.  Tavoitteena on parantaa sijoittajansuojaa ja lisätä markkinoiden toiminnan läpinäkyvyyttä, tehokkuutta ja vakautta kaikkien rahoitusvälineiden osalta.

Puheentallennus on yksi osa 2017 alussa voimaan tulevan MiFiD II -direktiivin määräämistä velvotteista. Direktiiviin piiriin kuuluvien yritysten tulee tallentaa kaikki viestintä asiakkaidensa kanssa, mukaan lukien puhelinkeskustelut. Tallenteita tulee säilyttää vähintään 5 vuotta.

Miika Riikonen, 25.01.2016 - 12:18

AIS Finlandin uudet/päivitetyt verkkosivut on avattu. Uudistuneiden sivujemme ansiosta voimme tarjota selkeämmän kuvan yrityksestämme ja palveluistamme.

Uusien verkkosivujemme myötä toivotamme hyvää alkanutta vuotta kaikille nykyisille ja tuleville asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme.

Miika Riikonen, 13.01.2016 - 23:01

Yhteystiedot

AIS Finland Oy

Osoite Pakkamestarinkatu 1B, 00520 Helsinki
Puh +358 9 2471 2951 (toimisto)
Email service@aisfinland.fi

Seuraa meitä

 
 

RSS