APRESA-puheentallennusjärjestelmän sisäänrakennetut lisäominaisuudet

 

Seuraavat ominaisuudet ovat AIS Call-Rec-järjestelmän yleisimmät sisäänrakennetut lisäominaisuudet, jotka ovat osa AIS Call-Rec-järjestelmää, eikä niistä peritä erillistä korvausta.

 

  • Näytön tallennus: Käyttäjän näytön tapahtumat on mahdollista tallentaa puhelun ajalta.
  • Säilytä käskystä: Tämä ominaisuus mahdollistaa puhelun merkitsemisen tallennettavaksi kokonaisuudessaan missä vaiheessa puhelua tahansa.
  • Tallenna käskystä: Puhelu on mahdollista tallentaa vain osittain. Käyttäjä voi aloittaa ja pysäyttää tallennuksen missä vaiheessa puhelua tahansa ja vain tämä osa puhelusta tallennetaan.
  • Hiljennä käskystä: Käyttäjä tai ohjelma voi hiljentää osia tallennuksesta. Hiljentäminen on hyödyllistä esimerkiksi silloin, kun puhelussa käsitellään henkilökohtaisia tai luottokorttitietoja.
  • Muistiinpanot: Puhelun aikana tai sen jälkeen käyttäjän on mahdollista liittää tallenteeseen kommentteja tai muistiinpanoja, joita voidaan käyttää myöhemmin mm. hakukriteereinä.
  • Muokattavat hakusuodattimet: Usein käytetyt hakukriteerit on mahdollista tallentaa hakusuodattimeksi, jolloin niitä ei tarvitse erikseen määritellä jokaisen haun yhteydessä.
  • Tilastointi: AIS Call-Rec-järjestelmä tuottaa käyttäjälle erilaisia tilastotietoja järjestelmän käytöstä sekä graafisessa, että taulukkomuodossa. Tilastot on mahdollista ladata AIS Call-Rec-järjestelmästä .csv muodossa.
  • Vihan / tunteiden havaitseminen: Tallenteen äänen tasoa on mahdollista tarkkailla ja ennalta määritellyn rajan ylittyessä tallenne voidaan merkitä automaattisesti varoituksella ja lähettää esimiehelle tarkastettavaksi.
  • MD5 tarkistussumma: Tallenteeseen voidaan liittää MD5-tarkistussumma, jonka avulla voidaan varmistaa, ettei alkuperäistä tallennetta ole muokattu.
  • Salaus: Tarvittaessa AIS Call-Rec voi suojata tallenteet, tietokannan sekä jopa itse AIS Call-Rec -järjestelmän.
  • Automaattinen varmuuskopiointi ulkoiselle verkkotallennusmedialle: Tarvittaessa tallenteet on mahdollista varmuuskopioida automaattisesti ulkoiselle verkkotallennusmedialle.
  • Automaattinen järjestelmän tarkistus: AIS Call-Rec-järjestelmän ominaisuuksien ja palvelinlaitteiston osien tilaa tarkkaillaan automaattisesti. Jos AIS Call-Rec havaitsee ongelman lähettää se sähköpostivaroituksen järjestelmänvalvojalle. Varoitus voidaan antaa myös äänimerkkinä tai näyttöilmoituksena.
  • CSTA yhteydet Unify Openscape Businness, Openscape 4000 ja Avaya alustoille: CSTA yhteydellä tallennusjärjestelmä voi lähettää organisaation sisäiseen puhelinjärjestelmään (PBX) pyynnön aktiivisesti ohjata puhelun ja siihen liittyvän datan suoraan puhelimilta tallennusjärjestelmään. Tämä vähentää tarpeetonta verkkoliikennettä ja mahdollisia järjestelmäongelmia.

 

Yhteystiedot

AIS Finland Oy

Osoite Pakkamestarinkatu 1B, 00520 Helsinki
Puh +358 9 2471 2951 (toimisto)
Email service@aisfinland.fi

Seuraa meitä

 
 

RSS